solsken


rosa kinder.
är  nyss hemkommen från stallet, följde med Älvan dit idag för en ridtur ut i skogen. det var perfekt ridväder idag, nästan nollgradigt och solen sken... det märktes på hästarna också när vi kom ut på de öppna fälten :) jag hann knappt nudda vid Marinella med galopphjälperna innan hon satte av i full galopp. härlig tjej, det där :)  vi rider ut snart igen hoppas jag!

Filmen Casanova var inte förvånande nog sexig. Casanova (spelad av Heath Ledger) kan verkligen förföra! Skulle inte ha något emot en sådan ;p Filmen var bra, men vissa saker var kanske lite väl för bra....

Åkte till Marieberg och IKEA igår med Lillsara. Som ni alla vet, kan man inte gå ut ur IKEA utan något med sig... Men jag köpte faktiskt bara bra saker (ett strykbord och en lampa på rea, den sprider ett mjukt ocha fint sken över hela rummet nu...), lyckades undvika alla små ljusstakar, värmeljus, servetter, you name it.... :b

Fyndade på Marieberg, en mörkblå stickad kofta och två linnen. Det ena får mig att längta efter sommaren så sjukt mycket! Sara blir nog jättesöt i sitt lila linne =) Kvällen tillbringades hos henne där vi tittade på Danny the Dog med Jet Li och Morgan Freeman. Intressant film, jag lyckades hålla mig vaken när jag var rätt så seg och trött... säger en hel del, vaa? :) Det var lite skrämmande, att man kan göra så med en människa.... Okej, det är en film. Men ändå! ;b

Ikväll är det Life as we know it på femman, 17:55. Den äger! Jag gillar verkligen den serien.... De snygga killarna gör inte precis saken sämre... Hihi!

Men först ska jag se Förnuft & Känsla som jag har som läxa... Och förbereda inför redovisningen imorn. <gah>

Kommenterat
Postat av: Sara Rasmussen

d är otroligt att du lyckades m att hålla dig vaken medan jag slumrade till lite då och då! ;) staaarka hanna, haha.

Postat av: Anonym

suck, det är nog härligt att rida i snön och solen skiner. man längtar den känslan man rider i kylan.

2006-01-30 @ 12:38:13
Postat av: The tits lover :P

Meeeh ååhh så gulligt gulligt gulligt doh ;P Pössereij :P

2006-01-31 @ 23:32:52

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: