utmanad!

Blev utmanad av crazysigge.blogg.se

Fem saker i min bil:
(en mörkblå Opel vectra -94)
1. En Betty Boop-golvmatta från Erik
2. Ett lila doftdjur som jag fått av Fabbe
3. Älgkudde (och typ allt annat i bilen) från pappa
4. Randig filt & blå kudde från Fabbes mamma

Fem saker i min handväska: (i vilken av mina hundra?!:p)
1. Korthållaren med texten "Vassbomullstuss"
2. Läppbalsam
3. Nycklar
4. Mobilen
5. Nya Veckorevyn (just nu)

Fem saker i min frys:
1. Glass
2. Isbitar :p
3. Rostbröd
4. Vattenflaskor

Fem (favorit-) saker i min garderob:
1. Mina nya jeans från Acne
2. Vita kjolen som blivit en babydollklänning *när ska jag använda den igen..*
3. Ljusgula koftan som är klockren till brännan
4. Min fina second hand-scarf (20 spänn gick den för) som jag aldrig använt. Hm!
5. Humm. Får vara allt annat som jag har :p *för trött för att tänka*

Fem saker jag skulle ta med till en varm öde ö:
1. Gunga
2. Anteckningsbok & penna
3. Massor av bröd och pålägg *kan nog leva på det*
4. Litervis med vatten
5. Klocka som tickar när båten är på ingång efter typ fyra veckor

Fem personer jag väljer att utmana:
s87.blogg.se
jenny86.blogg.se
femina.blogg.se
vanilj86.blogg.se
mallie.blogg.se






Kommenterat
Postat av: Sandra

Hej Hanna!

Hi hi, jadå. Allt är bara bra, är på Mallorca just nu. Hoppas att allt är bra med dig. Hi hi, mmm. Jag har sett den, och jag tycker om den ;) Förresten, hur fick du ett nys om detta? ;)

KRAM

Postat av: Sandra

Tack för gratulationen för lägenheten, eller vad säger man? Ha ha, men i alla fall tack :) Mmm, jag antog det. Det är mysigt här, underbart väder. Idag shoppade man lite, och det är inte så dumt det heller, hi hi. Ja, vi var i USA, åkte hem i onsdags. Vi åkte till Mallorca i lördags :P Hur har du det då?

Kramis

2006-07-18 @ 23:28:19
URL: http://rabarbersaft.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Cala Mayor, 5 min utanfor Palma, hi hi. Later trevligt det dar med Belgien :)Jag antar att du har hur roligt som helst just nu ;)

Ah! GRATTIS PA FODELSEDAGEN, i efterskott! Later som att du har haft en toppen fodelsedag :)

Hmm, det kanns lite skumt att man borjar ga andra aret nu...

Kramar!

2006-07-26 @ 22:48:31
URL: http://rabarbersaft.blogg.se
Postat av: mallie

detsamma, hanna! känns oxå lite overkligt för mig... glad att jag reste med dig! ;) SMACK!

2006-08-03 @ 00:21:45
Postat av: mallie

UPPDATERA! ;)

2006-08-09 @ 00:09:12
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: Askungen

Du verkar haft det fett och har hört en del verisoner om hur ni har haft det på lägret.
Skönt att vara tillbaka i verkligenhet? :)

2006-08-09 @ 11:25:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: jennifer

Hej!! Hoppas du har haft en riktig bra sommar. Jag undrar en sak.. jag hinner nog ej köpa jeans här i sthlm..pga ska åka till barcelona på tisdag o sen när jag e hemma då åker jag direkt till örebro..då du förstår väl det inte finns nåt tid till shoppning.. så jag undra5r var finns det bra butiker med fina jeans..asså märke jeans...kramisar..Jag e tacksam om du svarar!!
:)

2006-08-13 @ 13:39:28
URL: http://jennipher.blogg.se
Postat av: Neta

Hej & härligt så har jag hittat dig här ute. "Lagt dig på kontaktlistan" så man inte behöver tappa bort min Lill-Hanna! Nu kan jag ha superkoll på vad du gör igen;) KRAM Barnvakten

2006-08-18 @ 20:35:01
URL: http://zeta0891.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: