noll sex noll sex noll sex

inget sex? hmm ;) 06.06.06 det var ju igår, ett coolt datum.... ;b

värst vad jag är trött idag. fast det kanske inte är så konstigt med tanke på hur många fester det blivit nu på sistone?! vi gick ut förrförra lördagen, sen onsdagen, fredagen och måndagen.... och självklart ska vi ut nu på fredag med. en av årets största fester!
jag har haft en klockren helg, tack till er allihop som förgyllde den!

ska snart börja fixa och trixa lite med studentpresenterna och bara slappna av. mitt livs sista sommarlov är typ 20 timmar bort, om ens det... whaat a feeeelliiiinnngg!

jag skulle ha min mönstrade kjol och matchande linne på fredag, men igår kom jag på att jag kunde testa att ha en långkjol som klänning.... blev en fullträff! känns lite skumt att ha gräddvitt på fredag, men äsch, allt blir ju så mycket roligare när man känner sig sådär fantastiskt snygg, eller hur ;)

/ glada lilltjejen


Kommenterat
Postat av: charlotta

långkjol omgjord te klänning=super snyggt!:-D hoppas allt är bra med dig tjejen. massa pussar o kramar


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: