road trip

ja vår road trip genom en liten bit av vårt fantastiska land börjar snart.
först a anhalten: systembolaget =D


den 20 juni.
nu har jag haft körkort i ett år, har väl gått rätt så bra?!
min Jenny fyllde 20 år. grattis, tjejen! (får försöka träffas snart tycker jag!)

jag lovar att ta massssssor av bilder och föreviga helgen!

hörni, meningen med livet....
det kanske är att inte fundera på det alls
utan bara leva så som man själv vill och behandla andra såsom du själv vill bli behandlad (osvosv....) finns ju inget facit...


Kommenterat
Postat av: Madzia

;) Tufft, körkort i ett år... avis jag! Så fort ämnet körkort dyker upp blir jag galen haha..men snart är det min tur! Absolut! Du, meningen med livet?! Läs "Liftarens guide till galaxen" där kanske du får ett humm om meningen om livet, om du inte redan läst den ;) Fånigt! Ha en toppen midsommar o trist att inte jag kan joina! Fast med hemtenta i Ösd...ajja...maybe next time ;) Kramisar

2006-06-22 @ 17:04:37
Postat av: Antonia

Det är sant, jag älskar för mycket skor så att jag vill vill vill bara ha nya skor jämnt! Imorgon får jag mina Jessica Simpson skor som jag har väntat på evighet:) snart åker vi till Belgien! Längtar! Haha, hur är det annars? Näspuss

Postat av: Davve

Hej! tackar;) mitt sommarlov har varit så toppen, men tider gick så fort!:( körkort! längtar!! får vänta tills jag e 18!:S... kram/ David

2006-07-11 @ 22:01:22
URL: http://www.davve-.webb.se
Postat av: Crazy Sigge

Du är utmanad ;)

2006-07-14 @ 21:37:30
URL: http://yepp.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: