stolta bönan

hoslin
ja, det där är jag, ska snart åka till Linnea.... Det var ett roligt förkrök, tack tjejen =) fixa kamerasladden snart! Argh ;P



idag är det Internationella kvinnodagen!
heja flickor, tjejer, damer, kvinnor, tanter, gummor, kärringar, jäntor, töser, flickebarn, brudar, bönor, pinglor, snäckor, pigor, flicksnärtor, stumpor och kärestor!


imorrn får det bära eller brista. risbergska in love har premiär klockan nio i riografen. ahhh, hoppas allt går vägen. förväntningarna är ju skyhöga... help =D

imorrn blir det även bio med min kära jenny. nära & kära (med meryl streep och uma thurman) har förhandsvisning, gratis är skönt! (tack mamma för biljetterna!)

nu ska jag till mamma!









Kommenterat
Postat av: sarapara

haha smygknäppte du bilden hemma hos mej :p

du är min ventil med. loves u.

fan får gå o bli lesbisk snart.
du vet vad jag menar.
bojkotta S :p

2006-03-09 @ 23:30:37

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: