ventil


vad skulle man göra utan sina vänner?
de lyssnar på en, står ut med en och ställer alltid upp oavsett vad...
snart kommer en av mina ventiler hit, sara. hon är supergo. verkligen. så fort jag behöver en kram eller några snälla ord hoppar hon in i sin bil och kommer på stört! Älskar dig!

sen finns det en tjej som verkligen förstår mig, och mer därtill.  charlotta, jag vet inte hur jag hade tänkt, tyckt, betett mig i en viss situation om det inte var för dig. det är nästan otroligt, du förstår mig så sjukt väl.
jag blir alltid glad, och lättad (för efter våra pratstunder känns allt alltid lite lättare...) när jag ser "charlotta" med rosa text på msn. (De jag tycker om speciellt mycket på msn får rosa text ;))
tack för att du finns där för mig!



ps. K
unskap är makt. Du vet vad jag menar..... Hihi.



Kommenterat
Postat av: charlotta potta

hej min söta hannah! du är så smart, snygg, sofistikerad å underbar! nu har vi nyss pratat på msn, och marcus frågade mig några minuter efter att vi avslutat vårat samtal vart mitt stora leende tog vägen. haha. för jo, varje gång jag pratar med dig sitter jag tydligen med världens största leende på mina läppar. för du är så himla härlig å prata med. tjejer som du växer inte på träd. tack för raderna du skrev om mig, och tack för att du lyste upp och gjorde min dag! :) tycker om dig mer och mer för varje gång vi pratar. pusssss

2006-03-05 @ 17:11:45
Postat av: Isabel

ingen sofia?


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: