vill vill


det är inte klokt hur mycket jag sovit de senaste dagarna...
skola, powernap á 3 h, middag, läggdags, skola... i tre dagar. så idag beslöt jag mig för att stanna hemma och tillfriskna ordentligt. och det visade sig vara smart! för nu mår jag som en prinsessa igen.

imorgon blir det att fira Linnéas tjugoårsdag (en dag för tidigt)... jag vill inte ens tänka på att jag själv snart är tjugo... känns som att jag då inte får vara så barnslig, fåna mig och vara dum mer. ;p
vad har jag egentligen uträttat under hela mitt liv? hm. nej, inga tunga tankar nu innan läggdags :p

snälla björn fixade the O.C säsong tre till mej! har hunnit titta på kanske fyra avsnitt, innan skivan hängde sig.. shit. men är väl bäst, så jag inte tittar slut på ögonfröjden!

det är härligt med en egen skräddare ;) fick en ny vit topp igår, ska nog ha den på mig imorrn! (Tack, Emma) sara var här ikväll och vi peptalkade för fullt. jag är så laddad och taggad....!

DANCE LIKE NO ONE IS SEEING YOU!


bigbrother anton är het.
hur kan det komma sig att alla som jobbar på skidanläggningar är så snygga?
jag vill ha vita stuprörsjeans, liksom hjärtvärme. lite stjärtvärme kan väl inte skada heller... ;p
gammal kärlek rostar aldrig....
ta mig överallt, utom på orden (marilyn monroe)
kontakter är allt, utan dem är du ingen.
drömmen om lyckan är lyckligare än lyckan själv.






Kommenterat
Postat av: Sara Rasmussen

sött att u mår som en prinsessa igen..! vi alla i matsaler saknade dej ;)

Postat av: mallie

jo, förfesten va kul! men va inte på frimis, orkade ej med kön... själv? :) *kramas*

2006-03-05 @ 00:14:53
URL: http://www.mallie.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: