kort&gott

Näpp, inget svar från Eldorado ännu. Hm. Nytt mail. kanske.

Fyrtioprocentig sprit, usch nej!
Glöm inte vår deal, Yelena Ylivainio.
Utomlandsresa med en älskad snygging till pojkvän, JA TACK! På fredag bär det av till MARMARIS!

Dumma kameran
vägrar låta mig ladda in bilder. Har annars superläckra foton från min & Rikards sjötripp i förra veckan, måste ha varit sommarens absolut bääästa sjöväder. Hur varmt som helst, vi badade till och med i månskenet. Mysigt värre! Men det kommer foton.

Höst... mixade känslor här. Varma tröjor, blåbärste med mjölk & honung och fällerska plommon, värmeljus, alla människor kommer åter till denna lilla stad, och alla färgsprakande löv.....

Men det finns ett stooooort ABER.
Rikard rycker in i lumpen (göteborg).
Dumma värnplikt.

Men han kommer komma hem ofta, tack och lov.
Tur det inte blev Norrlands- eller Kustjägarna.. Då hade det ju varit kööört.

Eeeehm, vilket skitinlägg, aja jag ska gå o kolla vad jag ska packa.

Dig älskar jag, Rikard, helt sjukt mycket.
Knäppt.
Att man kan sakna någon efter några timmar (när man varit med varann i typ en vecka i sträck;p) Är numera typ sambos. Fint med hans efternamn på brevlådan. Hihi.


Kommenterat
Postat av: yelena

Det kan du räkna med kvinna!

2007-08-15 @ 22:34:38

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: