årets första julbord

Skippar strejken, jag är aldrig bra på att hålla saker när det bara gäller mig själv, hehe!
Skriver när jag vill, hur jag vill ;p

Här sitter jag hos syrran i hennes superfina lägenhet i Karlskoga. Hon och hennes kompis Helena är på toaletten nu och fixar det sista. Vi ska strax iväg på årets första julbord på ett värdshus här. Var där förra året också, och maten smakade underbart. Räknar med att det blir gott i år också!

Hoppas att ni alla har det bra på Club Lionheart just nu, och att Elsa inte utsätts för dessa - enligt henne själv - "hemska lekar". Haha!!!

Imorgon blir det att slappa och ta itu med resultatsbudgeten samt likviditetsbudgeten för mitt låtsasföretag (läxa tills på onsdag)...  Blää, men det blir väl bra hoppas jag. När jag väl fattat skiten :p

Ska nu gå & fixa det sista, typ lite hårspray å skit :p Har inte vant mig vid håret ännu, det är grymt mörkt. Men grymt fint också, tror jag :D Omväxling förnöjer.

God kväll, gott folk!

Kommenterat
Postat av: S

Låter som en superlägenhet :) Grattis, tjejen! Har haft en bra vecka, gick ut igår. Kom hem halv fyra imorse. Sov bara 1,5 timme i natt, med andra ord är jag trött :)

Har du haft en bra vecka då? :)

Postat av: Hm

Men lilla gumman! Det lönar sig inte att strejka! Viktigt är att du ska ha kul med bloggen. Även för mig att kunna läsa din blogg och se bilderna. :-P

Hoppas du har haft det trevlig i karlskoga och åt goda julbord mat.

Vet att det är frustrerande att inte veta vem Hm är. Kan bara säga att man har sett dig men ej snackat med dig. :-D

2007-12-09 @ 21:16:55
Postat av: Annso

Jasså, så det var bloggande du pysslade med när vi fixade håret;) Va kul det var att få träffa dig & festa lite! Trist att det blev ett litet missöde bara men men... SÅnt händer ju ibland på fyllan:/ Puss & Kram

2007-12-10 @ 14:32:18

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: