ja!

Yeeeees, det blir flytt.
Jag vore verkligen världens dummaste om jag inte tog den. Den alldeles, alldeles underbara lägenheten.
Den känns som ett riktigt hem, och så ofattbart stor... Helt för fantastiskt.

Så nu blir det att försöka hitta det perfekta duschdraperiet  *rosa givetvis:D* och lite annat smått.
Ska köra med mycket vitt och stilrena linjer med svarta och rosa detaljer.
En rosa hall funderar jag faktiskt på!

Kanske ska sälja lite grejer på Blocket, och spana efter nya.
Denna lägenhet ska Rikard flytta in i, så ledsen gott folk, spec. ni som frågat mig angående denna. :p

I'm happy!

ps. Julgranen lyser vackert här bredvid. Tidigt? Mm, byss hårt. 
Jag ääääääääälskar julen!

Kommenterat
Postat av: S

Hi hi, har inte sett The Notebook. Får se till att se den ;) Åh vad roligt, det där med lägenheten! Vart?

Puss

Postat av: elsa

ÄLSKAR julen jag också tihi

2007-12-02 @ 23:55:18
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: Askungen

Har livat upp en julig atmofär i min lägenhet, tycks? Se bilden i senaste inlägg.

2007-12-03 @ 08:51:58
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Annso

Julen är bäst!!! Kommer du till kga i år? Vilket fall är det nog passande att flytta nu va? Mitt i en förändring i livet:) Kram kram

2007-12-03 @ 09:58:35

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: