julkänslor

Livet är härligt.

Jag bara chillar på universitetet (väääldigt soft, hehe) och får jobba en hel del. Fick ihop nästan 32 timmar första månaden hos Rent Hus och jag kommer få minst 30 denna också... Och det är bara den femte december, woho.
Det är riktigt grymt bra eftersom jag bara är behovsanställd. Snart klarar de inte sig utan mig ;) Hihi.

På lördag vankas det julbord i Karlskoga - mmm mums! Det blir nog utgång efter det med syskonen, kul!

Är det någon som vet vart man kan få tag på en billig svart toasits?
Tror det blir irktigt coolt i nya badrummet, med ett svart duschdraperi (inte rosa, en rosa matta får räcka, haha) - det sistnämnda verkar inte finnas någonstans?! Finns ett fint på FinRummet, men det kostar 250 spänn, känns lite väl dyrt. 

 Längtar så tills julledigheten.
Uppsala, Karlskoga, Björnrike.

YEEEEEEEEES.

Kommenterat
Postat av: Tessie

Jag har en svart toasits, och en riktigt ROSA badrumsmatta :)

2007-12-05 @ 15:48:08
Postat av: Hanna

Tessie, vart köpte du din? Det finns ju på flera ställen har jag sett, men jag som student vill ju ha så billigt som möjligt :D Den gamla rosa mattan får duga så länge :D

Postat av: Annso

Jag längtar oxå en massa till julen. Sen ska det bli tokroligt att du är med & partajar på lördag:) Jag hämtar dig i Valåsen ca 17, sen ska vi frisyra oss hos mig med lite alkohol du, jag & Helena=) Julbord kl 19, ca 21.30 bör vi var klara & då drar vi ev till Emma & dricker oss berusade för att sen hamna på statt, yeah!

Kram

2007-12-06 @ 10:10:00
Postat av: Hanna

Annso - det låter skitbra vettu ;)

2007-12-06 @ 13:41:46
URL: http://lillfotad.blogg.se
Postat av: Hm

Svart toasits?? Billigt?? Hmm... kanske 60-90 kr kan du få det billigast.

Hur? Tja, köp grundfärg färg bruk och en burk svart matt eller blank färg. Men det viktigast är att den ska bli ordentligt torkad innan man sitter. Du vill väl inte ha en svart ring runt om häcken?? det blir svårt att hålla för skratt om du får det! :-D

2007-12-07 @ 06:57:40
Postat av: Hanna

Så, du HM tror verkligen du skulle få se min rumpa näck?! Nej du det tror jag inte ;p
Jag vill helst ha en sits av emalj/porslin? Vad det nu är.. ej plast :p

2007-12-07 @ 15:34:46
URL: http://lillfotad.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: