kvällsörtté & frukostplanering

Jag jobbar ju som ni vet på hotell där får jag käka frukostbuffé för endast 25 riksdaler.
Det kallar jag riktig vardagslyx. De har verkligen allt som ni kan tänka er på ett frukostbord, plus lite till.

Imorgon blir det nog *vattnas i munnen på mig* (har ingen lunch, så det gäller att fylla på!)
en kopp varm choklad, ett par fröfrallor med en massa saker på (skinka, ost, grönsaker...), kanske en tallrik med lite vaniljyoghurt och hallonmusli (riktiga bär förstås) samt lite frön & russin, ett perfekt löskokt ägg, ett glas äpplejuice, och en energisk hallonsmoothie (serveras i shotsglas hehe).

Jag råkade somna tidigare ikväll, så jag är ganska pigg nu, men nu ska jag återgå till mitt te och läsa
Parres blogg som K tipsade mig om. Verkar överdrivet, men ganska underhållande? Skrivs i bokform, typ. Sen blir det å sova.

Rapport: Kvällsörttéet verkar lugnande. Möjligtvis 95% placeboeffekt och 5% sanning, men det är ju välkommet.

Kommenterat
Postat av: Tompan

Champagnete.

Det kan jag bjuda på dig någon gång!

Postat av: lotta

Åh, hotellfrukost, mmmm! vilken grym lyx. me löv! jag bor bredvid ett hotell, ska dit nån dag o njuta, för lite mer än 25 kr..grr;) i helgen gjorde ja en "hotellfrukost" hemma, blev så mätt att ja inte kunde äta förrän på kvällen, haha:P puss darling..

ps. undrade varför mitt besöksantal sköts i höjden..ah..du hade länkat till mig, hihi, va kul=) söt du e.

Mm, färdigt! Puss

2007-12-10 @ 13:40:37
URL: http://lottasjolander.blogg.se
Postat av: sandra

Älskar hotellfrukost!! :) Var ska du fira nyår? Kram!!!

2007-12-10 @ 17:40:18

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: