livet är lustigt ibland

Det är tragiskt.
Jag känner mig mer handikappad när mitt internet inte fungerar än det faktum att jag faktiskt är döv. Är ju typ  funktionshindrad :p

Hehe. Jag har haft tre hårda dagar, puh. Har jobbat med J i en av patrullerna - vi åker runt i firmabilarna och städar lite överallt. Idag fick vi börja vid sju, men annars är det kl sex som gäller. Det är knäppt att stiga upp i ottan och jobba i hela nio timmar med bara en halvtimmes lunch (de vill att man ska ta en heltimmes lunch när man jobbar heldagar, men vi orkar inte sega, och lite rast får vi ju under bilfärderna).
Det blir underbart att se lönespecifikationen sen, woho. ;p

Nåt annat fantastiskt bra är att hotellet har stängt 21/12-7/1 så jag behöver inte tacka nej till jobb, och på så sätt känna lite dåligt samvete, eller sova på halvspänn med mobilen under kudden ifall de ringer. Idag städade vi på VIG Inredningsgruppen - rätt fint där - och tog lite rast på massagestolarna som gjorde underverk. Vi satt där med varsitt program påslaget i ca 20-25 minuter och bara njöt.

Fast annars så har denna vecka inte varit på min sida;
- Strulande & hoppande internetuppkoppling *Sa upp den idag, tips på internetabonnemang inför flytten?*
- Inget varmvatten, knappt... Ryser - inte så där behagligt utan usch - när jag måste duscha.
- Pajad Tv-box, dvs bara SVT och TV4 här.
- Råkade tvätta fjärrkontrollen i helgen (låg bland lakanen) och de svenska kanalerna sänder ju mest svenska program, dvs ingen text heller..
- Mobilen strulade i ett par dar, men så fick jag höra att det inte bara gällde mig i alla fall.

Haha, jag visste ibland inte om jag skulle skratta eller gråta. Haha.

puss v b0mullstuss


Kommenterat
Postat av: Camilla

Hej! Hoppas det är bra med dig, det är i alla fall bra med mig.. Och det ser ut som inte bara jag som får otur då och då, din vecka verkar minst lika knasig! Tv-box, fjärrkontroll etc. :)Kramar Camilla

Postat av: lotta s

nää! usch din stackare..
hoppas du får en underbar julledighet iaf!! puss

2007-12-19 @ 21:28:06
URL: http://lottasjolander.blogg.se
Postat av: S

Hi hi, just det. Därför längtar jag efter min gula tröja, ha ha ;) Låter kul :) Med vilka ska du dit då? :) Vi åker till Thailand, kram

2007-12-20 @ 11:11:42
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: Annso

Oj du har verkligen inte haft turen på din sida! Stackare men du gav mig o Mimmi ett gott skratt på jobbet när jag löste om fjärrkontrollen... haha.

Tips på bredband: Bredbandsbolaget:) Har ju jobbat där så kan snabbt få tag på rätt personer som kan lösa problem etc=)

KRAM på dä (låter som du behövde det)

2007-12-21 @ 11:11:20

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: