ny design

Ibland får jag bara en enorm lust att fixa & trixa - det kan vara allt från att rensa i köksskåpen till bloggdesignen. Så nyss gjorde jag denna svartvita - vad tycks? Haha, jag ändrar verkligen på allt numera - skööönt med en ny början!

Gjorde idag också Lottas bloggdesign,
lottasjolander.blogg.se. Hennes kommentar om att jag skulle vara den manliga drömmen är helt fel, det är HON!
Hon skriver annars väldigt underhållande - besök den vetja.

Ska i dagarna fixa en länklista här på bloggen åt mig också, med mina favvos.
VIlka är era favoritbloggar?!

ps. Igår använde jag min nya LBD (little black dress;p) - och den är bääääst. Mmmm *Tycker om en massa* Perfekt, den är jättelätt att klä upp & ner med accessoarer.
På nyårsafton åker den på igen. Woho.

Tillägg: TACK TILL KRISTOFER för kodsträngen till bildens placering ;)
Besök hans välskrivna blogg, www.80-talisten.se också ;)


Kommenterat
Postat av: Maddie

Sjukt snygg design, hur gjorde du din profilbild större? ;) :O


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: