om tre veckor är 2007 historia

Oj, det är lite skrämmande! Men roligt =D
2008 blir nog ett spännande år. Väntar och ser, och ler.

Dagen har varit bra, frukosten var helt gudomlig. Haha. Jordgubbsyoghurt med russin & linfrön, små minibaguetter med lite av allt möjligt på, cocktailtomater & dryck. Nej, nu blev jag hungrig.

Det känns ibland drygt att städa ett helt rum när man vet att gästen bara varit där någon timme, och sovit. Och ibland vill man så gärna själv lägga sig och bara sova en stund, haha.

Det blev 7½ timmar på hotellet, så jag fick traska runt på stan med S i arbetskläderna - som tur är så är de lite coola så jag behövde inte skämmas helt å hållet :p

Såg Sunshine med S ikväll, näää se den inte. Eller så somnade jag en liten stund där, men jag tror inte den är speciellt sevärd.

Parfymen Armani SHE är närmare mig nu, woooohoo. Tack ska DU ha ;) Kommer nog sniffa på den sen.


Kommenterat
Postat av: Pernilla

Snygg design du har gjort :)


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: