Skön söndag

Haha, innan jag får fler lovord, så vill jag betona att den där 3dbilden verkligen är ... simpel =D Enklare finns nog inte, nästan i det programmet, hoho.

Om typ en vecka är det jul, oj oj..
Antal julklappar kvar att köpa: 3.
Antal saker att göra: 1000.

Suck. Ska försöka fixa mina läxor tills julafton så att jag slipper. Jag efterlyser någon som kan göra en resultatbudget & likviditetsbudget. Äh, får googla. Vad hade vi gjort utan Google, seriöst? Sökmotorn har ju till och med ett eget tecken nu (ungefär kikare, jag snappade upp det av tolkarna ;p)

Nu är det dags för frukost framför Michael Moore - en provokatör? Eller hur titeln nu var. Klockan 14.10 på kanal ett. Senare ska jag väl hinna med lite målning och läsning.
Samt julklappsätning. Ja, det ni.

Over and out.

Kommenterat
Postat av: jenny

ja så sant som du säger. vi kommer att fira hemma hos mina fld.. lägenheten du ska flytta in i är väldigt fin på utsidan, och säkert insidan också när du flyttat in :). har grupparbete på tisdag men sen är jag "ledig", ska ändå läsa under "ledigheten" inför tentan i januari..men vi kanske skulle kunna fika under veckan? kram

Postat av: Annso

Behöver du hjälp med reslutat & likviditetsbudget? Knasis, det kan ju jag / mamma hjälpa dig med=)

2007-12-17 @ 10:07:32
Postat av: sofiaw

nu har jag uppdaterat.. :p men ska skriva bättre nästa gång. nu skrev jag bara för att folk ska veta att jag fortf lever...! ;)

2007-12-17 @ 21:28:42
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: S

Ha ha ;) Jag tränar ju på gymmet, där har de t-shirt i olika färger, om man har tränat över 40 ggr får man en gul t-shirt och sen 72 ggr får man en orange t-shirt o.s.v. En utmaning typ ;) Dock känns det som att man aldrig når målet men men. Så att man blir galen, inte normalt... Bara för en gul t-shirt. Ha ha.

Vad ska du hitta på för något kul under nyår då? :)

Puss!

2007-12-18 @ 09:29:58
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: Askungen

Sicko - helt en bra film eller hur ? Gillar honom, han är cool !

2008-01-16 @ 10:26:45
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: