Stilla natt, heliga natt

Ja, glad lucia på er alla! Eller vad man nu säger, hehe.
Jag är för tillfället jetlaggad till tusen - utan att ha rest.
Hur? Jag har ingen aning..

Jag har inte sovit sen igår förmiddag och nu tänker jag försöka hålla mig vaken tills ikväll och på så sätt vända tillbaks dygnet. Det roliga är att jag inte alls har varit ensam i natt - det är riktigt många som varit vakna nu i natt :D
Lite coolt.

Jag har nyss sprutmålat knopparna till byrån för att se hur det blir. Blankt svart. Ska fixa själva byrålådorna, byrån och spegeln sen. Kan nog bli fint (som sminkbord) till mitt vita sovrum.
Jenny Ks bilder på väggarna ;P Jag ska få hennes rosbild mailad till mig, ska fråga om jag kan få en till. Det är kul med unika bilder där man vet ursprunget.

Den här får jag sätta upp på väggen, sa Jenny. Härligt. (Bilden är hämtad från hennes blogg)

image206
































God morgon, förresten.

Kommenterat
Postat av: Hm

Knack - knack! Vakna upp nu! Hoppas du inte tuppade av framför lucia tåget imorse. :-D

2007-12-13 @ 15:01:09

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: