glad

Yeeeeeeees!

Nyss gjorde jag & Kompis - alltså Sofia (fråga inte, det är internt :D) vår allra sista redovisning på den här skolan.
Såååå skönt. Snart ska jag träffa ena handledaren för projektarbetet, hoppas hon gillar det lika mycket som alla andra har gjort. Det visar sig!

Sen idag är det dags för Draget, må bästa skola segra. ;)

Måste dela av mig ett coolt citat ur boken Vattenmelonen av Marian Keyes

"Alkohol löser inga problem. Den lär bara problemen simma...."

ps. Om en vecka & 40 minuter sitter jag hos frissan inför balen... wooaooohooaa!

Kommenterat
Postat av: Bambi

hoho j*la skönt att redovisningen ä över, sttiiiccck MICHELANGELO!

Postat av: Askungen

ta en bild på ditt frisörbesök så får man se hur du ser ut i håruppsättningen!

2007-05-23 @ 22:29:22
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: Emma M

Vad skönt att du är klar med redovisningarna! Jag är också färdig nu med i princiiip allt! Härligt värre är det! =D

2007-05-24 @ 10:41:18
Postat av: Skvadern

bra citat. jag har ett ännu bättre citat:
?Here's to alcohol: the cause of, and solution to, all of life's problems.?
homer j. simpson. :-)
see u,
puss

2007-05-26 @ 23:44:55

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: