rocky road

image44
Den här glassen måste vara en av de allra godaste jag någonsin ätit!
Chokladglass med marschmallows och kanderade pekanötter...... Mmm!

Tittar just nu på Grey's Anatomy och dagens avsnitt är helt okej, inget att hoppa upp till taket för, men men. Ska få låna Lost, säsong 2, av Elena snart. Wiiiooohaa.

Nej, nu har Rikard kommit ut ur duschen så nu är det dags för glass!
 Flitigt att ersätta en planerad löprunda med glass? Haha.

Det handlar om att kunna njuta av alla livets goda saker!


bild: gb glass

Kommenterat
Postat av: yelena

haha jag hajade till när jag läste "elena" :D har blivit så van vid yelena så jag tror jag ska fan fixa så att jag heter det på riktigt. rockyroad ska jag smaka på under hälgen tänkte jag så får vi se om vi startar klubben "glassutomjordingar" :) lost säsong 2 är på gång. ge mej bara host... some days :) puss tjejen!

2007-05-03 @ 17:28:38

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: