ska jag tillbaka?

jahaja, noggen suger stenhårt. kanske skulle börja här igen?
igår firade  vi att våren kommit och våren/sommaren brukar vara lika med ett stort kreativitetsflöde.....och allt kul som händer - det måste ju kommas ihåg! äsch, får grunna på det lite till. och i så fall göra något åt denna förskräckliga design.. usch!

det finns de helger man minns extrabra, och den här räknas dit! jag har träffat en massa roligt folk, hoppat & dansat runt som en apa, haft intressanta diskussioner & tankar, en del galenskap, sett Rikard smiska Niklas rumpa och Jacob slicka Jennys navel :p /för att förtydliga: vi lekte sanning & konsekvens hos Sara :D

längtar såååå tills sommaren! då ska jag & älsklingen försöka åka till turkiet i ett par veckor och bara chilla...
sommarjobba trots allt? ja, kanske det :p låter ödet avgöra den saken nu.

till hösten ska jag förmodligen läsa någon kurs på universitetet här i örebro, eller så bär det av till göteborg.
ett år där låter inte alls dåligt...

nåväl, jag tar dagen som den kommer.

btw, vill du komma på min studentmottagning - kontakta mig!

Kommenterat
Postat av: Rikard

Lite rocky road snart?
Fast först har du ju greysanatomy...Du är sötast hjärtat =) Puss!

2007-05-02 @ 21:04:36
Postat av: Askungen

Börja här, bättre!


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: