TUSEN TACK...

... till er alla som kom och förgyllde kvällen i fredags! och för alla presenter :)
kolla in folks bilddagböcker för bilder ;p

just nu har jag ingen lust att skriva bloggen, när jag snart har skrivit skrivit skrivit i skolan i 14 år.
det känns verkligen, puuuuh. ikväll kommer Sara hit och leker med ögonskuggor, inför BALEN på onsdag.
mina förväntningar är lika med nada, och det känns bra. hoppas bara på att jag blir lite vackrare än vanligt och att maten smakar bra! får finslipa på valsen & foxtrotten med R imorgon kväll :D

beställde igår superbilliga solskyddsprodukter från YvesRocher.se - vem vill punga ut en hundring/flaska..
kan gott rekommendera den sajten! beställde även ett hallonrött bikiniset fr H&M.

lillsara frågade mig häromdagen var hon kunde hitta en billig plattång, för att jag "är mästare på att hitta billiga saker". det är jag fan :D fick komplimanger för min vita väska i fredags - den hittade jag på Röda Korset för 20 spänn... Eller om det var 10? Inte mer än en tjugolapp iaf... Ett annat exempel: Mina svarta Höganäs-muggar som jag ofta kombinerar med mina svarta tallrikar som jag köpt för 10 kr/styck.

Jag älskar billiga prylar som ser dyra ut =D



Kommenterat
Postat av: Askungen

Jo, det går bra att ha saker som ser dyra ut, så länge man är arbetslös, eller har fattiga hundringar, men nu när man är rik då kan man unna sig och köpa dyra saker, Högnäsgrejer är jättefina, det där Annika en av mina polare samlar på, och det är alltid bra med mix och pix i kombinationer av lyx och budget!

Postat av: Emma M

haha där står jag i en bild och ser borta ut! :) Men tack för kvällen! Jag hade redigt roligt, trots mitt bortglömda ID, nåväl!
Jag gillar IKEA skarpt, billigt och bra. Däremot lyckas jag aldrig fynda på typ röda korset eller myrorna, jag hittar aldrig ngt som ser tillräckligt bra ut, allt ser oftast gammalt och grått ut. :P

2007-05-29 @ 23:41:35
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Anzooo

Du var sååå vacker igår inför din bal!!! Hoppas du hade det trevligt, hade varit kul att se hur du & Rikard matchade varandra;)
Va hade ni för lekar på er fest? Så att det inte blir samma på våran fest:p Bara 31 dagar kvar dit nu.
KRAM syrran

2007-05-31 @ 10:11:31
Postat av: lotta

åh, såg bilder på dig från balen, sååå fin du va!

2007-05-31 @ 10:19:35
URL: http://lottasjolander.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: