underbara tjejer

God kväll, godingar!

Här sitter jag lite seg men högst belåten med denna helgbörjan. Caroline åkte nyss hem, vi måste träffas oftare hon och jag. Alltid lika trevligt =) Bara surt att hon missar vårt stora party på fredag, grrrr! Hon har i alla fall kommit med en del lekförslag, blir kul - hihihi... Får snacka med Sofia och se vad hon tror om det.
Drag ska det förhoppningsvis bli gott om!

Tjejer är asssssköna. Speciellt mina favoriter just nu. Ni vet vilka ni är, tjejer!
S & E följde med hit igår efter Frimis och Corner (pizza efter krogen är helt underbart) och här blev det en hel del snack - tänker inte avslöja ämnena, men jag kan lätt säga att det var .. oj =D Tack till er två som förgyllde min natt!

Måste berätta om en film, The Guardian, med Kevin Costner & Ashton Kutcher - den sistnämnde är väldigt snygg i filmen jämfört med hur han sett ut i andra filmer. Ytbärgaryrket måste vara en av de allra värsta yrkena som finns, dock är fortfarande likstädning det värsta på min lista! Ja, i alla fall, filmen är verkligen jättebra! Se den vetja.


Vad skulle du inte kunna jobba med? Kommentera gärna =)


Lite foton från igår kommer, håll ut ;p

Natti!

Kommenterat
Postat av: yelena

jag skulle inte kunna jobba med korv! jag får kräkreflexer när jag bara tänker på det :D

Postat av: lotta

bra att du gör de gumman =) folk förstår förhoppningsvis att de stundtals inte är på blodigt allvar ;) jag kan inte komma på lörd, snyft, jag måste jobba.. :-(

2007-05-20 @ 15:46:14
URL: http://lottasjolander.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: