allt kan vara härligt ibland

En alldeles underbar, underbar dag.
Redovisningen gick superb, en annan uppgift tokskrevs och lämnades in idag (så jag är klar för denna vecka!). Fatta så bra man kan må ibland. Fick också sluta en timma tidigare. Dagens eloge går till HENKE som skrev ut papper åt mig idag efter en upplysning om att många datasalar var bokade hela dagen idag. TACK!

Nu funkar cykellyset där framme igen.
Rätt befriande faktiskt, att kunna cykla ute i mörker utan att vara smånervös för de där blårockarna.
Farbröderna blå, ni vet.

1-1. Trist. Men jag tror Sverige går vidare nu ändå? Hm. Kvällen på K arton var riktigt nice. Tack, flickor, för en skön och rolig pratsstund. Fler sådana är på gång på fredag hoppas och tror jag!

Då kommer Rikard hem också. Blir intressant att se hur han haft det därute i fält hela veckan. Ingen kontakt alls just nu, rätt skumt....!

Imorgon:
göra lägenheten besöksvänlig & till bilbesiktningen med the blue pearl.
Now: kvällens Grey's Anatomy. 16% på den andra. Perfekt frukostsällskap. Hihi.


Kommenterat
Postat av: elsa

tihi serien har ju båda engelsk och spansk undertexter. anywaaay, ost och vin snart måste. men lite svårt när jag e här i sthlm tihi.
sköönt iaf att du klart för veckan! kämpar på här, så trött vill typ bara sooova men nepp :)
puss


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: