bloggregn

Bloggar är kul. Det har gått flera dagar nu, men jag spanar fortfarande lite efter news om huruvida Ebba von Sydow slängt ett glas vin på VDn Vimal inne på Sturecompagniet eller ej (och att hon brukar göra det, är allmänt otrevlig osv)... Hon dementerar, Katrin Schulman insisterar.
Bryr mig inte om vem som har rätt, underhållande är det i alla fall :D

Tänkte nu i väntan på att Bones ska börja på trean lista några bloggar jag läser dagligen:
- Min egen - jag kanske har fått kommentarer? :p
- Desperate Bloggers - Ytligheter till max. Kändisskvaller.... Mmm :)
- Oskar Gustafsson -  Underhållande Örebrokille, mycket sport men även annat kul!
- Tjejsajtens bloggar - De "populäraste" brukar vara välskrivna.
- FreshFashion - Mysig klädstil!
- Falk - Uppdaterar ofta, det gillar jag:)
- Wiksofia - En uppiggande blogg!
- Style by Elin Kling - Outfittävlingarna blandat med hennes tips är trevligt att läsa
- Engla's showroom - En ren vana...
- Lilija.com - Lite av allt möjligt, mycket bilder... En hemsida med blogg alltså.
- Veckorevyn.com - Förutom Ebba så finns Johannes, Hannah, Lisen och den där Q..

Sen kommer det ju de som jag läser temporärt, finns ju många som är liksom jag bloggperiodare. Tips mottages mer än gärna.

Ser fram emot förfesten här imorgon, gästlistan ser riktigt bra ut. Härligt.

Kommenterat
Postat av: Oskar

Det är en stor ära att få vara en del av ditt bloggregn, Hanna. :)

Postat av: S

Ha ha, ok ;) Dock äter jag inte godis, så det spelar ingen roll. Ha ha. Men under helgen ska jag koppla av ordentligt och äta massa godsaker.

Kram

2007-10-19 @ 00:08:52
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: sofiaw

vad roligt att du tycker om min blogg! ;) (även om jag klagar för det mesta när jag bloggar haha) din blogg läser jag oxå! ;) puss

2007-10-19 @ 12:07:18
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: Askungen

Vissa länkar till bloggar var bra! :) Läser många andras, som du säger temprärt, perdovis och regelbundet.

2007-10-21 @ 12:18:10
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Askungen

Blev gästlistan lång? :)

2007-10-21 @ 12:18:22
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: