Californication

Nu är jag tillbaka, nästan. Skönt.

Skrev massor idag så jag känner mig riktigt smart. En grym känsla :D

Såg precis pilotavsnittet av den nya serien Californication - jäklar vad den verkar SUPERBRA.
Råa kommentarer, visar mycket, starka personligheter.. Oj oj. Jag är fast.

Ni minns väl den lilla tjejen Gracie (Madeline Zima) i Nanny? Hon har vuxit upp, och hon är med i serien. Vem hon spelar låter jag vara osagt. Haha! Ni fattar om ni kollar.
Huvudrollen spelas av David Duchovny (stavning?) från Arkiv X.

Tankar just nu hem avsnitt fyra, fem och sex.
TACK ERIK, för att du ville uppmuntra mig igår och för att du tipsade mig om serien!

RIKARD,
kom hem snart! (Torsdag!)

Kommenterat
Postat av: Erik

Allt för dig gumman! Å "vad var det jag sa"? Jag visste du skulle älska serien.. den e fan kuk-skön som jag sa igår, eller hur? :D

2007-10-09 @ 18:35:43
Postat av: Antonia

fy jag kollar också på den där serien. Helt sjukt och fräck sex serie med samt. väldig skön. Skrattar. Jag älskar serien.. annars den där söta flickan har blivit stor..


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: