high five!

Grr, jag får inte fram någon direktlänk till denna video, så att jag kan lägga upp den här.....(Nån som vet hur?)

Men ni kan kolla in den helsköna katten KUNO - som jag tidigare skrivit om
HÄR,  
på YouTube där han gör ett gäng highfives :p

Kommenterat
Postat av: Pernilla

Hehe okej då menar du annan :) Jo tack allt e bara fint, skönt att komma hem efter har varit borta i fyra dagar :).. Hur är det? Åh du e så vackert på bild profil. söt...

Postat av: sofiaw

haha. det kommer jag oxå i håg :) det är han nu oxå, men det finns faktiskt vissa dagar då han är lugn. då kan man äntligen mysa med honom!!! ;)

2007-10-05 @ 01:18:51
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: yelena

haha vilken helskön katt! därav namnet också, me likeää!!

2007-10-05 @ 08:26:45
Postat av: Pernilla

Tack, du kan fixa det när du kan.. Ska jag skicka nån bild adress som jag vill ha till profil? Jo till helgen ska jag bara ta det jättelungt och sugen på att baka kanelbullar men få se. :D Ska du gör nån skoj under helgen?

2007-10-05 @ 09:41:12
URL: http://www.falk.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: