jullängtan

image178


Det här kallar jag för en bra dag. Det du sa,
Rosa Luftslott, stämmer bra.
Efter regn kommer solsken....

Dagen i korthet:
frukost & plugg
middag & californication
träning & bastubad (det var riktigt varmt -  med svenska mått mätt - där, skönt.)
fika & desperata husfruar (Gaby är bäääst :p)

Helt underbart. Välgörande för själen att träffa tre så goa tjejer, Sofia, Elena och Elsa! Jag tycker om er tre :) Jag ser fram emot allt vi pratat om ikväll! Läääääääängtar. 

Bloggläsare, när kan man ta fram sin julgran utan att klassas som .. onormal? :)
Jul är kul! Jag älskar min gran. Mysfaktorn blir nog inte högre än vid juletid! 
Får snart börja på önskelistan. Kanske toapapper? Näää, jag ska fixa pengar innan dess :D

 Nu; Californication avsnitt två och tre! Give me moooore.

ps. Bilden är från något julfik jag och Caroline hade härhemma hos mig.
Saffranskakor kanske det är, minns inte, supergoda var de i alla fall.
Saknar dig, Carro!
Och dig, R, givetvis :p

Kommenterat
Postat av: yelena

du kan ta fram julgranen nu, du är alltid normal för mig endå :D jag tror det blir kämpigt för fleur att bromsa min julentusiasm! nu får vi fan fixa till världens julgrej och umgås! jag ser fram emot det :) tack för ikv! Puss!

p.s mina öron var alldeles dingliga när jag väl kom fram till dörren, dom svullnar upp något så enormt när det är kallt = dom blir tunga och dingliga! d.s

2007-10-09 @ 23:53:24
Postat av: yelena

jag ber om ursäkt för förra inlägget. jag verkar ju inte precis helt normal i skallen. men jag skyller på mina dingliga öron! det liksom studsar opp å ner när jag rör på mig :P seyyyyaa later!

2007-10-09 @ 23:54:52
Postat av: yelena

det är lika med läggdags! nattinajt!

2007-10-09 @ 23:55:41
Postat av: Annso

Älskade jul!!! JAg hoppas att du kommer & firar med oss i år:) Tyvärr kommer nog mormor & morfar bli kvar i Spanien under julen men vi "barn" har ju alltid lika trevligt ändå;) Kram

2007-10-11 @ 10:32:18

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: