lördagsbrunch

Skönt att vakna upp utan att vara det minsta seg.

  
Det lilla tefatet gillar jag skarpt, fick den och den matchande skeden av syster P för ett antal år sen. Såna där gulliga små, men användbara, grejer träffar precis rätt för mig.
Mugg: Höganäs. Ljushållare & äggkopp: Mine/Kosta Boda. Assiett: Ingen aning, tio spänn kostade den i alla fall! Helt underbart att mixa dyra och billiga grejer, utan att det ens syns!
Utom på undersidan, då. Ett litet tryck. I don't care.

Åt precis frukost
. GLAMOUR fick göra mig sällskap, då jag inte vill riskera att kladda ner den fina designboken som jag har i läxa. Tack, syster, för att jag fick låna den.

På tal om böcker. Strax ska jag till stan och låna några böcker av Denise Rudberg, ska försöka få tag på Storlek 37. Tack Sofia W för att du påminde mig om den roliga författaren. Sträckläste hennes Jenny S i Kroatien.

Skönt med någon slags motpol till de där j-la entreprenörskapsböckerna.
Jovisst, jag lär mig väldigt mycket, men läxor är aaaldrig roliga. 

Kommenterat
Postat av: N R 1 2 6

ha en bra dag =)

Postat av: Camilliondollar Baby

Här kommer en beskrivning, om hur man får Rosa Bandet i bloggen: http://blogglosacamilla.blogg.se/1191441483_rosa_bandet_i_bloggen.html.
Hojta om du inte förstår!

2007-10-06 @ 13:38:50
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se
Postat av: Annso

Denise Rudberg är grym! Missa inte heller boken "Matilde" minst lika bra som "Jenny S" :) Kram

2007-10-09 @ 09:25:44

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: