OFF/on

Den här dagen har inte varit min på något sätt eller vis. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Återkommer när jag är gladare, eller.. något.

Sätter på off-knappen.
Hej så länge.

Kommenterat
Postat av: Annso

Pluttan då! Du får komma till Kga & bo hos mig om du vill så kan vi pyssla om varandra. Bor ju numera själv med kissen... KRAM KRAM

2007-10-09 @ 09:29:47
Postat av: Hanna

Annso - det får jag ta o göra ;)

Postat av: S

Hej gumman.

Usch, jobbigt med sådana dagar... Men som du vet, efter regn kommer sol :)

Angående designen så fick jag hjälp av min älskling. Kan fråga honom men det blir säkert ganska krångligt att förklara här :P Men om du vill veta är det bara att säga till så ska jag göra ett försök att förklara :)

Puss!

2007-10-09 @ 17:12:46
URL: http://rosaluftslott.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: