pink purple

Jaaaa, jag, Hanna, är helt ensam hemma en fredagskväll. Kan inte ha hänt på åratal, om jag inte varit sjuk. Fast så har jag typ helg varje dag numera, förutom totalt sex timmar/vecka.

image160
Sturecompagniet i fredags

Okej, det kanske bara är brats och såna äckliga som går dit, men kvällen var riktigt trevlig!
Stockholmshelgen var jättelyckad, tack er allihop - Speciellt Sofia och Elsa!

Den där rosa väskan jag har på bilden köpte jag för max 20 kronor (tio spänn?), liksom det lila skärpet. Vintage är skönt. Ingen jävel som har samma sak som en :D

Förresten så älskar jag mitt nya hår!
Och vad säger ni om denna nya design på bloggen?
(Kommentarfältet bla ska justeras, orka nu)

/H - besök gärna
www.rikardilumpen.blogg.se :)

Kommenterat
Postat av: Pernilla

Wow snyggt blogg sidan du har gjort :).. Tycker om den :).. Och förresten hårfärg passar dig supersnyggt. Kram

Postat av: Bambi

bättre o snygg blogg du har fixat. Saknar dig. Herregud, en konstig fredagskväll för bägge. haha Längtar att träffa dig. <3

2007-10-05 @ 22:49:50
URL: http://squuabom.bilddagboken.se
Postat av: eLi

Snygg och schysst blogg du har nu! Bra jobbat! Det var jättekul att träna med dig idag, det har funkat utmärkt! Nu har jag redan träningsvärk i axlarna, skönt! Varma kramar på dej!

2007-10-05 @ 23:24:24
Postat av: Sigge

Gillar layoten skarpt för det är så DU! ;) Pöss

2007-10-05 @ 23:44:43
Postat av: Sandra

Dags för mig att kommentera antar jag :)
Härlig blogg, den utstrålar Hanna :)
Kram

2007-10-06 @ 10:43:30
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: sofiaw

ja! sen har jag oxå läst: "O.S.A", "storlek 37" och "väninnan" av henne.. de är lika roliga :) har du läst dem ? :)

2007-10-06 @ 12:12:03
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: sofiaw

hehe :) dessa böcker köpte jag när jag praktiserade i malmö i EN MÅNAD. då blev det en massa böcker, härligt :) jo det är bra, tack. ska INTE göra nåt idag så jag njuter... :) själv? ja det kommer jag i håg, haha.. var typ besatt av tvillingarna-böcker :) har inte dem kvar, tror att jag har gett bort till nån av mammas kompis barn.. nu får nån annan ha glädje av dem :) läser du mycket eller går det i perioder som för mig? :) kram!

2007-10-06 @ 12:59:38
URL: http://www.wiksofia.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: