rent

Dagen började jättesegt, och sen pallrade jag iväg till Entreprenörskap & Nyföretagandekursen på universitetet (snart 15 hp till!) och vi som brukar få åtminstone en halvtimmes rast under den tretimmarslånga lektionen fick INGEN idag.... gästföreläsare avlöste varann.
Intressant förvisso, men jobbigt. puh.

Imorgon blir det en ren dag.
Lägenheten ska bli renare än renast, jag ska skriva avtal hos ett rent företag..
Hoppas på något bra. Mot kvällskvisten (när alla kläder är rena)
blir det avfärd mot Karlskoga för däckbyte & krubbfyllning.

Och min hemtenta ska vi inte heller glömma, puh.....

Men nu sitter jag här med en tallrik äppelpaj (som mamma gjort) och vaniljsås. Smaskens!
På tv visas designsprogram av olika slag.... 20-21: roomservice, 21-22: grand designs kanske?

Nu somnar jag.

Kommenterat

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: