rosa bandet

Jävla blogg. Skrev nyss lite, men allt försvann. Nåväl, var precis på stan och lånade Olivia Joules fria fantasier av Helen Fielding. Fanns inga Rudbergare. Suck. Har reserverat i alla fall. Men Olivia verkar vara en grym tjej. Återkommer.

Köpte en rougeborste på H&M (ett måste) och ett rosa band. Jag är som ni vet lite fattig just nu, men en tjugolapp kan alla faktiskt avvara.

Stöd rosa bandet på din blogg också! Klistra in det här;
<script type="text/javascript" src="http://www.prontocommunication.se/rosabandet/bandet.js"> </script> direkt efter <head> på Kodmallar (Startsida, index).

Hittade dessa fantastiska bilder
Rosa Bandet. De har belysts med rosa lampor :) I like, hihi.

1  2  3  4  
1. Nan Pu bron i Kina  2. Operahuset i Sydney, Australien
3. Gateway Arch, S:t Louis, USA 4. Nelsons Column, London, Storbrittanien.

Speciellt Operahuset är jag förtjust i. Man skulle bo i ett sånt hus :D

Kommenterat
Postat av: S

Hej :)
Ha ha, det får man allt hoppas ;) Jag ska faktiskt praktisera på ett hunddagis i Stockholm, hi hi. Har sökt till ofantligt många olika praoplatser och till sist blev det ju som sagt hunddagis.
Håller med angående Operahuset, underbart ;)
Förresten har du läst någon bok av Marian Keyes eller är hon inte din typ?
Hoppas att allt är bra!
Kram!

Postat av: sofiaw

haha :) men pojkar kan faktiskt läsa sådana böcker men frågan är bara om de vågar erkänna det, så det gör nog inget om du får en son istället för en dotter ;) måste förrsten säga att du har snygg blogg.. rosa är din favoritfärg, right? ;) kram

2007-10-06 @ 16:42:54
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: S

Jaså, visste inte ens att du hade praktiserat på ett hunddagis ;) Mmm, hunddagiset som jag skall praktisera på har t.o.m klassfoto på alla hundar, 4 olika klasser. Sött. Ha ha, jaså :) Marian Keyes är en av mina favoriter, har läst alla hennes böcker. Jag är för denna typ av böcker, chick lit. Jag tycker att Lauren Weistberger och Shelia O´Flangan (osäker på hur efternamnet stavas) också är underbara. Vilka böcker av Denise Rudberg har du då läst? :)
Vad ska du hitta på för något under helgen då? :)
Kram!

2007-10-06 @ 16:56:56
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: lillsara

coolt! :D mm du i en rosa hus = perfa! hah

2007-10-06 @ 17:07:35
Postat av: Antonia

Jag ser Globen från mitt hem.. och den är även rosa;)

2007-10-17 @ 21:46:58
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: