the berry

Gott folk, och "Hm" (vem du nu än är) : jag har inte suttit i fyllecell hela helgen :D
Däremot har jag legat nerbäddad nästan hela helgen - grymt skönt :p (R hade oxå permis:p)

Denna veckas måndag & tisdag kan gå till historien. Hannas historia då ;p Berättar mer sen när allt är klart. Så nu när jag haft hundratals saker i tankarna tycker jag att ni inte ska vara så arga på mig för att jag inte uppdaterat :D Lovar att gottgöra er!

Snart har jag dessutom 7,5 högskolepoäng i design (också typ tio vuxenpoäng?) - på fredag ska examinationsuppgiften in. Jag och kurs-Johan har designat en cool barnvagn som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ha själv.

Dagens toppmoderna barnvagnar är ju fina, men de känns lite för pösiga, sportiga och "fritid".
Så vi har gjort en gammaldags vagn med nytt material! Kort sagt. Kul, men nu vill jag att allt ska bli klart.... puh. Kanske tar en bild på presentationsplanscherna med vagnen "Berry" (om det nu blir det namnet) och lägger upp här. Återstår att se. Och om det önskas. ;)

Nu ska jag duscha så att jag kommer iväg till ICA för inhandling av bröd & pålägg så jag hinner vara på tågstationen när åttatåget från Stockholm rullar in. (R har långpermis, woohoo)

Permis ser nästan ut som Penis.
Usch nej det där var dåligt - ett stort bevis på att jag är trözzzzztt.

Kommenterat
Postat av: natty

vill gärna se hur det ser ut! nyfiken! :D permis.. haha jaa håller med!
;)

Postat av: Annso

DU MÅSTE lägga ut bild på din barnvagn!! Annars blir Annso ledsen..:(

Saknar dig plutta, kom & hälsa på snart! Kanske har vägarna förbi dig annars, blir snart Ikea besök:) Kan ju inte alltid komunicera över nätet..:p

2007-10-25 @ 12:14:23
Postat av: Sandra

Klapp klapp! ;)

Jag håller med angående permis, då måste jag också vara ganska trött ;)

2007-10-25 @ 15:07:46
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: Antonia

Super kul ju.. nä men får väl gratulera dig! Definitiv vuxenpoäng.. Haha Pussis

2007-10-28 @ 17:21:57
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: