Bed & Breakfast

Nu är jag hemma från jobbet, jobbade bara ett par timmar idag. Den gamla ordinarie städaren på Strike var sjuk förra veckan så idag fick jag en ordentlig genomgång. Perfekt timing, för senare idag ska jag till universitetet och plugga lite. Det allra sista ;)

Det var riktigt trevligt igår på fikat - det kom inte mindre än elva tjejer dit =D Får nog ta och göra sådant lite oftare. Längtar tills man kan grilla i vår.
En viss har ju en egen uteplats då, fniss.

Nu ska jag titta på det sjunde avsnittet av Gossip Girl och äta toast samt dricka varm oboy i sängen. Rätt så klockrent.

Till Hm;  Jag får nog faktiskt tacka Dig även om jag verkligen undrar vem Du är, för Du drar hit läsare =D Tack, haha.

Kommenterat
Postat av: Hm

varsågod! :-D

2008-01-21 @ 12:08:19
Postat av: Askungen

Fniss... :)


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: