Så jävla fin att det inte är sant

Jag är kär!
.... i min lägenhet.image226

Jag fattar det fortfarande inte. Så himla bra. Enda minuset är läget, litelite långt bort. Men äh.
Kom och hälsa på snart så förstår ni vad jag menar.....

Allting känns så fräscht, förutom tapeterna och badrumsskåpet som är fula. Ska spana efter billiga badrumsskåp. Tips? Vitvarorna från Electrolux känns så himla lyxiga.

Och, stockholmare och stockholmskor: Vilken är den bästa tygaffären i storstan?! Ska dit i helgen då Henke fyller 25, och då tänkte jag passa på att spana tyger.... Ska sy gardiner och göra en sänggavel. (träskiva, vadd + så på med tyg, hurra för häftpistolen!)

Imorgon blir den nobla prinsessan en senapstjej!


Kommenterat
Postat av: saraj

jag frågar min mamma.. hon är syslöjdlärare, så bör hon veta vilka affärer i Stockholm som är bra, både med utbud och pris... Återkommer senare.. ;)

Förresten, grattis till din nya lya!

Postat av: eDDIE!

Ja är själv sthlmare men noob på vilka affärer i sthlm, lol;)

2008-03-02 @ 12:49:39
Postat av: follin

finns överallt

2008-03-03 @ 16:46:59
Postat av: Annso

Borde fira din nya lägenhet med en familjemiddag hos dig ju =)

2008-03-04 @ 09:10:29
Postat av: Sandra

Hi hi tack ;) Kul att höra att du trivs! Får komma och se din lägenhet någon gång :) Puss

2008-03-06 @ 20:09:20
URL: http://rosaluftslott.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: